האם אתם בוחרים לעצמכם את החופשה המתאימה בשבילכם באילת?

אחד הדברים החשובים ביותר לעשות שאתם יורדים לחופשה הוא לבחור את המקום בו אתם הולכים לישון. הלא אין ספק שלבוא למקום ובסוף ליפול על מקום לא כל כך נחמד זה דבר שיכול לקלקל את כל החופשה . אם אתם מעונינים לרדת לאילת ולהתארח במקום זול נחמד נקי ומסודר אתם צריכים לבחור באכסניות באילת.

אז למה דווקא אכסניות באילת זהו האופצייה הכי טובה בשבילכם לנופש?

אחת הסיבות העקריות והחשבות ביותר זה המחיר,המחיר הוא זול בחורף המחירים הם בין 75 ל85 שח לאדם ללילה. משא"כ במלונות שהוא פי שתיים ושאני אומר מלונות אני מדבר על מלונות של השלושה כוכבים, כי אם אתם מתכוונים ללכת למלונות של 5 כוכבים אז המחיר הוא בסביבות ה300 שח ללילה.

אז כמובן שהכול הוא לפי מצב הכיס אבל בדרך כלל רוב האנשים שבאים להתארח בעיר אילת ובתוכם התיירים מגיעים לאילת בשביל להנות מהעיר ומכפשים רק מקום נחמד ונקי להשים את הראש. לכן בשביל המטרה הזאת אכסניות באילת היא הפתרון המושלם בשבילכם.

אז איפה ממוקמות האכסניות האלה ואיפה כדי לי ללכת?

האכסניות ממוקמות ליד התחנה המרכזית בעיר אילת ויש חלקם שממוקמות ליד האזור של הטיילת. כמובן שתיצטרכו לקחת בחשבון שהמחירים של האכסניות בנמצאות ליד הים המחירים שלהם הם גוהים טיפה יותר,בסביבות ה90 שח ללילה באמצע שבוע ו120 שח לסוף שבוע.

אבל אם אתם מגיעים בלי אוטו אז העניין הוא שתיצטרכו לקחת מונית ומונית עולה לכול צד בסביות ה20 שח לכן יוצא שאם אתם מגיעים לאילת בלי אוטו עדיף שתשכירו לי ד הים ככה שתחסכו את המוניות. ואל תבנו על האוטובוסים כי באילת כי המקומיים פה לא משתמשים באוטובוסים אלה לוקחים מונית ב15 שח וגומרים את הסיפור מה שתשאלו אותם והם עצמם יגידו לכם קחו מונית, אז עדיף שתחסכו לכם את הכאב ראש של אוטובוסים.

אז מה בנוגע לארוחות בוקר האם יש באכסניות באילת?

אז תלוי איזה אכסניה אתם הולכים רוב האכסניות מציעים לכם בתוך החדר עצמו את כל מה שאתם צריכים בשביל שאתם תוכלו להכין את הארוחות בוקר, שזה מיקרוגל גז מקרר סכום וכל מה שאתם צריכים בשביל להכין לכם את הארוחת בוקר. חלק מהאכסניות מחזיקים מטבח אחד שבו תוכלו להכין את האוכל בעצמכם אבל זה מטבח מרכזי שבו כולם מכינים את האוכל  ומבשלים לעצמם. ויש חלק מהאכסניות שנותנים ארוחת בוקר אבל כמובן שתיקחו את הארוחות בוקר בעירבון מוגבל זה בכל זאת אכסניה ולא מלון חמש כוכבים.

הלא כל דבר יש לו מחיר

אז כמובן שאחד הדברים החשובים ביותר בשבילכם לעשות הו לבדוק את האכסנייה את המיקום שלה המחיר וכמובן לראות תמונות לפני שמזמינים. תתפלאו לשמוע שלפעמים יש הפתעות לא נעימות וכמובן לקחת בחשבון שזה לא מלון מלון חמש כוכבים אתם משלמים רק 75 שח לילה.

אודות המחבר

השארת תגובה