אכסניות באילת הפתרון לחופשה זולה באילת.

אכסניות באילת הפתרון לחופשה זולה באילת.

מי מאיתנו לא רוצה להגיע לאילת במשך השנה לקחת את הילדים לחופשה, לצאת קצת מהשיגרה,ולבוא להנות מהעיר תיירות מספר אחת בארץ, שמציעה לנו את הים המקסים ואת הבילויים,והקניונים,והפאבים.

זה כבר לא סוד שהיום לרדת לאילת לחופשה בזמן העומס כגון:חג הפסח,או החופש הגדול,או בזמן שיש אירועים מיוחדים בעיר כמו מסיבות,מרוקיאדה,תמנידה וכו

אינה חופשה כל כך זולה והמלונות בעיר לוקחים מחירים מופקעים לגמרי, ככה שלא כל משפחה יכולה להרשות לעצמה לרדת לאילת בזמנים האלו.

לכן יש לכם כמה אלטרנטיבות בשביל להתגבר על הבעיה הזו ועדיין לא לוותר על אילת.

האופציה הראשונה שלכם היא: פשוט לא לרדת בזמן העומס או לרדת בזמן העומס ולקחת אכסניות באילת בזול ממש . והסיבה לכך היא פשוטה מאוד המחירים צונחים בשבעים וחמש אחוז ככה שאם אתם בתור משפחה של חמישה נפשות תשלמו בסוף שבוע בזמן העומס

בין שלושת אלפים, לשלושת אלפים חמש מאות ש"ח לסופ"ש. בחורף או בזמנים שאילת יותר רגועה כמו תחילת מרץ או חודש מאי תשלמו רק בין אלף, לאלף חמש מאות ש"ח לסופ"ש.

כפי שאתם רואים המחירים הם משמועתיים ולכן אפשר לראות שהציבור הדתי לדוגמא מגיע תמיד אחרי החופש הגדול שאז המחירים הם נמוכים יותר.

האופציה השניה שאתם יכולים לעשות היא פשוט לקחת אכסניה באילת.

אכסניות באילת למי זה מתאים ומה המחירים

ישנם מגוון אכסניות באילת שמתאימים לציבור הרחב. יש אכסניות באילת לנוער כגון אכסנית אנא, ואכסניית הנוער שנמצאת ממש ליד הים האכסניות מציעות ארוחות בוקר ונותנת מחירים נוחים וגמישים מאוד לציבור הרחב הבא לנפוש בה.

יש אכסניות באילת שמתאימות לחיילים כגון: אכסנית בית החייל ששמה המחירים הם נוחים מאוד לחיילים וישנם מבצעים מיוחדים בכול ימות השנה לחיילים שמגיעים לשם.

או פשוט לקחת אכסניה באילת שמתאימה לתיירים, וככה לא לבלות בחברת הישראלים שהרי אנו יודעים את הבלאגן והרעש שהם עושים במיוחד בחופשות.

האופציה השלישית היא לשלם קצת יותר מאכסניה ופשוט לקחת דירת נופש .

אז מה זה בעצם דירת נופש?זה בעצם מלון דירות נופש שאותם קנו אנשים פרטיים ובעיקר צרפתים מחו"ל, שזה הדירות נופש שלהם שאליהם הם מגיעים בזמן חופשת הקיץ והחגים לנפוש באילת.

ישנם ישראלים שבאו וקנו את הדירות הללו ומשכירים אותם לציבור הישראלי על בסיס יומי, וזהו מקור פרנסתם. הדירות נופש בדרך כלל מעוצבים ברמה של מלון שלושה כוכבים והיתרון הגדול שדירות הנופש גדולים מאוד ומתאימה למשפחות

ישנם מלונות באילת לצעירים כאלה וישנם מלונות כאלה שמשכירים בהם רק למשפחות. יש לבדוק את העניין טוב לפני שמזמינים, כי ישנם זמנים בהם אילת מלאה בבני נוער ולא יהיה נעים למשפחה להתארח צמוד לנערים שהרי אנחנו יודעים איזה בלאגניסטים הנערים של היום מה נעשה זה ירידת הדורות.

אז שאתם מגיעים לאילת והמצב לא מאפשר לכם לשכור מלון באילת, יש לכם לשקול את האפשרות של אכסניה באילת .

אודות המחבר

השארת תגובה