אכסניה באילת כמה זה עולה ואיזה מחירים אפשר להשיג

אכסניה באילת – כמה זה עולה

אכסניה באילת היא פתרון לכל מי שרוצה לרדת לאילת פעם בתקופה וליהנות מכל העולמות, גם מחוויית בילוי מקסימאלית וגם ממחיר אטרקטיבי. רציתם? קיבלתם! אכסניות באילת נותנות היום מענה אופטימאלי לצרכים אלה ועוד לאנשים שתקציב החופשה שלהם קטן יחסית.

מחירי אכסניות באילת בעונות השפל

מחירי אכסניות בעונות אשר אינן רוויות חגים צונחים אפילו יותר מאשר מחירים של מלונות. אכסניות באילת מתחלקות לפי מספר האנשים בחדר וצונחות עם כל אדם נוסף בחדר כאשר מדובר באכסניות שהם מעט יותר בסיסיות המחיר כולל רק את החדר ללא תוספות על כל אדם נוסף. באכסניות ברמה גבוה יותר עלות של אדם בחדר עשויה לנוע בין 75 ₪ ל100 ₪ לאדם ללילה, כאמור ככל שיש יותר אנשים כך העלות יורדת.

מחירי אכסניות בעונות השיא

מחירי אכסניות בעונות השיא עולות גם בבתי מלון וגם באכסניות מסיבת הביקוש הרב למקומות לינה ומנוחה וכוללות את תקופת השיא של עונות החגים או עונת הקיץ ביו החודשים יוני- אוגוסט בתקופות החופש הגדול. מחיר שהות אדם באכסניות באילת ללילה בעונות השיא יכולה להגיע עד ל150 ₪ ללילה לאדם, יקר? תנסו למצוא מקום בעונות אלה בבית מלון ועשו את ההשוואה בעצמכם.

אכסניות- דירות נופש באילת ויתרונותיהם

ישנן אכסניות יוקרתיות יותר הכוללות דירות נופש, אכסניות אלה הן בדרך כלל ברמה גבוהה הרבה יותר, החדרים מרווחים וכוללים מטבחונים לשימוש האורחים זהו פתרון מצוין למי שרוצה לחסוך כסף על מזון וארוחות, ניתן לרכוש מוצרי מזון ברשתות המזון, לאחסנם במקרר ולהכין ארוחות משותפות שיוזילו את עלויות המזון באחוזים רבים, רק לשם ההשוואה ארוחת בוקר ליחיד במסעדה או בית קפה תעלה כ 45 ₪ כאשר כוללים את השתייה, מחיר 12 ביצים ומגוון ירקות וקניית מיץ טבעי יעלו כ 150 ₪, חיסכון או לא חיסכון.

אכסניות באילת- השוואת מחירים

חשוב מאוד לבוא לחופשה מוכנים לעשות סקר שוק והשוואת מחירים קצרה ולדאוג שלא תצטרכו להתפשר לא על הנוחות ולא על עלות מקום הלינה. זכרו חשוב מאוד לחסוך אבל ההנאה חשובה לא פחות, ניתן לשלם עוד כמה שקלים על אכסניה הקרובה לים מאשר להוציא כספים מיותרים ולבזבז זמן רב על נסיעות.

אז בכל פעם שאתם רוצים לעשות גיחה קצרה לאילת, חישבו על אופציות המחיה החסכוניות, כדאי לצמצם מעט על הוצאות המזון והלינה ולא לקמת על הוצאות הבילוי, הרי בשביל זה התכנסנו כאן בשביל לתת לכם את המחירים הטובים ביותר של אכסניות באילת

תוכלו גם למצוא דירות נופש באילת במחירים טובים לזוגות.

אודות המחבר

השארת תגובה