אכסניות באילת למשפחות ולמה זה כדאי?

אכסניות באילת למשפחות ולמה זה כדאי?

שמיים כחולים כל השנה מעל הים הנוצץ וההרים האדומים, הם הבטחה לחופשה נפלאה עבור רוב הישראלים והמוני תיירים שמבקרים באילת – עיר הנופש של ישראל.  אילת מציעה המון אפשרויות בילוי, לכול אחד מה שמתאים לחופים וספורט ימי, טיולי ג'יפים וספורט אתגרי, סיורים בשמורות טבע ופארקים לאומיים או פינוקי ספא שונים ומסעדות נחשבות. יש מי שמגיע לאילת לבלות בפאבים ובמסיבות כל הלילה ולאחר שינה טובה יוצא למסע קניות באחד מהקניונים בעיר. כול מה שתרצו בעיר אחת. אבל לכל דבר יש מחיר, לפעילויות הספורט השונות, לסיורים, לבילויים והם לא כלולים במחירי המלון. חושבים להוזיל עלויות? תחשבו על לינה באכסניות באילת.

אכסניות באילת למשפחות – לשלם פחות ולבלות יותר

תנסו לחשוב קצת אחרת מכפי שאתם מורגלים, ותחשבו על לינה באכסניה במהלך החופשה שלכם באילת! מדוע? מכיוון שמחיר ללילה לאדם באכסניה נמוך משמעותית ממחיר חדר בבית מלון. וודאי שאכסניות לא מציעות שירות חדרים ושאר פינוקים שיש בבתי המלון, הייעוד שלהן שונה לחלוטין ובכל זאת, הן מהוות אלטרנטיבה זולה בעלויות הלינה, לא באיכות.רוב האכסניות מספקות חדרים נקיים ומאובזרים ברמות שונות (מיני בר, פינת קפה ומטבחון), שטחים ציבוריים לרשות האורחים ובחלק מהאכסניות יש גם בריכה. אם אתם מתכננים חופשה דינאמית ורוב הזמן תבלו מחוץ לחדר, למה לא להזמין חדר נוח ומאובזר ולוותר על פינוקים יקרים שלא תנצלו? כך תוכלו להקציב סכום גבוה יותר לבילויים.

זה כבר לא מה שהיה פעם – אכסניות באילת

כאמור, מחירי הלינה באכסניות זולים באופן משמעותי מהמחירים של בתי המלון ויש לכך סיבה טובה: הייעוד של האכסניות. מבחינה היסטורית יועדו האכסניות לשמש מקום לינה לעוברי אורח ותמורת תשלום והן הציעו מיטה וארוחה –  השירותים והמקלחת היו משותפים. גם כיום האכסניות מארחות תיירים מזדמנים אולם הייעוד המקורי שלהן מקבל פרשנות שונה, אישית יותר והשירות המוצע עלה בכמה רמות: החדרים ממוזגים ומאובזרים, המקלחות והשירותים נמצאים במתחם החדר והשירותים שמוצעים מגוונים כך שהתמורה עבור המחיר היא גבוהה.

אכסניות באילת – מתאימות לכולם, גם לחיילים וגם למשפחות 

עם רמת שירות טובה ותחזוקה נאותה אין זה מן הנמנע שחתך האוכלוסייה שלן באכסניות יתרחב. לא רק תיכוניסטים, חיילים וסטודנטים עם תקציב מצומצם אלא גם משפחות עם ילדים ואזרחים וותיקים יכולים לחסוך כסף רב על לינה ושירותים שאין בהם צורך. לינה באכסניות באילת מתאימה למעשה לכל מי שמעוניין להתמקד במה שיש לאילת וסביבותיה להציע – ובהחלט יש הרבה – לטייל, לבלות, להעז ולהתאוורר מהשגרה של היומיום ושגרת החופשות היקרה. לפעמים, כל מה שצריך בשביל לעשות חיים טובים זה כיוון מחשבה שונה וקבלת החלטה – מה חשוב לי באמת: לשלם כסף רב עבור שירותים שונים שחוזרים על עצמם או לגוון את הפעילות בזמן החופשה ולשמור על תקציב שפוי?

היכן מוצאים אכסניות באילת למשפחות?

חשוב לברר מראש מה כוללים החדרים ואילו שירותים מוצעים באכסניה במחיר לאדם. חלק מהאכסניות באילת יפתרו לכם גם את נושא ארוחות הבוקר או הכניסה לבריכה . שימו לב שהמחירים עולים ככל שהאכסניה נמצאת קרובה יותר לעיר. כאן נכנס שיקול נוסף, קרוב או רחוק לבריכה , לים, למוקדי הבילוי ואיך מתניידים ממקום למקום? את כל הפרטים האלו וכמובן דרכי התקשרות, תמצאו  באתר האינטרנט  Best Hostels Eilat. האתר כולל רשימה של כל האכסניות באילת. Best Hostels Eilat מרכז מידע שימושי למבקרים בעיר הנופש האולטימטיבית של ישראל. אז לפני שאתם סוגרים את החופשה הבאה שלכם – בקרו אותנו באתר Best Hostels Eilat ותמצאו את האכסניה שהכי מתאימה לכם. החופשה הקרובה שלכם הולכת להיות חוויה נפלאה ובמחיר משתלם במיוחד!

לסיום לפניכם קישור לאכסניות באילת

אודות המחבר

השארת תגובה